vrijdag 27 februari 2015

Marjan won het knutselpakket van Houtspel

Ter ere van de publicatie van onze 75e gratis knutseltip organiseerde Houtspel een leuke winactie. Iedereen die ons een tip doorgaf met wat hij of zij nog miste in onze knutsel afdeling maakte kans op het winnen van een cadeaubon van €25.

Vele nuttige tips kwamen binnen. Een paar van de meest genoemde tips hebben we inmiddels kunnen realiseren. Zo hebben we de houten kralen en de XL ijsstokjes al opgenomen in ons assortiment!

Op 15 februari trok onze onafhankelijke notaris te Marjan als winnaar uit de hoge hoed. Zij stuurde ons niet alleen een geweldig leuke blog over het knutselpakket er werden ook een een paar geweldige foto's meegestuurd. Benieuwd? Lees mee!


Hoera, ik heb met mijn tip een knutselpakket gewonnen! 

Vorige week vrijdag werd het pakket bezorgd en mocht ik van mezelf heel even in de doos gluren. Er zaten een heleboel pakjes in, prachtig ingepakt. Dat wordt leuk maandag, als mijn gastkinderen alles mogen uitpakken.

Maandagmorgen is het dan zover. Zelf brand ik natuurlijk ook van nieuwsgierigheid, en al gauw tover ik de doos te voorschijn.  Marjan heeft een pakje gekregen van een hele leuke winkel! We gaan samen alles openmaken en kijken wat er in zit.Dat was niet tegen dovemansoren gezegd! 

Ze duiken allemaal in het doosje en beginnen met ervaren hand het papier er af te trekken. Wat een mooie spulletjes! Ze willen meteen beginnen met knutselen. Aangezien ik nog niet echt een plan heb, gaan we eerst maar eens "droog oefenen". Velletje gekleurd papier er onder en lekker uitproberen wat er allemaal mogelijk is met die mooie gekleurde stokjes, houten hartjes enz. Er zit zelfs een lijmpistool bij.

Lieve mensen van Houtspel, heel hartelijk bedankt, wij zijn er erg blij mee, en gaan beslist nog mooie dingen maken. En als we niet aan het knutselen zijn, spelen we met o.a. de regenboog, de bloem, en de prachtige houten dieren die jullie ooit op een herfstmarkt aan ons geleverd hebben. Wat moeten we zonder mensen als jullie beginnen? Veel liefs van Marjan en alle gastkinderen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten