zondag 7 oktober 2012

De winnaar over het verrassingspakket


Afgelopen maandag was het dan zover: de winnaar van ons verrassingspakket vol houten speelgoed werd getrokken door onze onafhankelijke notaris. Natuurlijk konden we zelf een foto plaatsen van het pakket maar.... een stuk leuker is natuurlijk om de winnaar over het pakket te laten vertellen! Gelukkig wilde onze winnaar, Jenske, dit wel. 
Benieuwd wat erin zat en wat ze ervan vond? Lees dan snel de gastblog van Jenske! 



Nou, dat is ook wat, kijk ik nietsvermoedend op facebook en dan zie ik dat ik een verrassingspakket heb gewonnen. 
Ik was eigenlijk al helemaal vergeten dat ik had meegedaan. 
Maar dat maakt de verassing natuurlijk des te groter!
Lang wachten hoefde ik niet want de volgende dag stond de postbode als met een grote doos op de stoep.


Nieuwsgierig als ik ben heb ik meteen de doos open gemaakt. Wat geweldig, een doos vol fleurig ingepakte cadeautjes!
Ik heb ervoor gekozen de doos zonder de kinderen uit te pakken, met sinterklaas voor de deur vind ik het wel leuk om wat cadeautjes te bewaren voor de schoen of de zak.

En wat een leuke dingen zitten erin! 
Een dingetje wordt in ieder geval niet bewaard voor sinterklaas, dat is de houten boom die je zelf kan versieren.
Daar gaan we in de herfstvakantie lekker mee aan de slag. 
Leuk voor op onze herfsttafel!

Hartelijk bedankt voor deze leuke verrassing!

Jenske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten