zaterdag 10 maart 2012

Houtspel op pinterest

Er is een relatief nieuw fenomeen opgedoken op het internet: pinterest. Dit is een virtueel prikbord waarop gebruikers foto’s en afbeeldingen kunnen delen.
Mijn vriendin is al tijden een intensieve gebruiker. Ik ben altijd wat ouderwetser in die dingen en denk: ik heb mijn eigen handigere manieren. Helaas voor mij, mijn manieren blijken meestal toch niet zo heel handig te zijn. Ik heb op mijn computer lijsten met url’s staan waarvan ik geen idee meer heb wat daarop te vinden is. Met pinterest heb je dat probleem niet: je slaat namelijk het plaatje wat je wilt onthouden op. Ideaal dus om alles wat je ooit nog wilt maken, kopen of dragen terug te vinden.
Vanaf vandaag is Houtspel daarom ook te vinden op haar eigen pinterest - pagina. Wie doet er met ons mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten