zondag 2 oktober 2011

Houtspel wordt beoordeeld

Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen stond Houtspel vorige week op ecoweetjes.nl. Nou waren we al heel blij met de mooie woorden waarmee onze webshop aangeprezen werd maar de beoordelingen die volgden op dit artikel waren helemaal hartverwarmend. Hoogste tijd om met jullie te delen dus:


Robine schreef:
Super leuk artikel over een van mijn favo webshops! Houtspel.nl verkoopt zoveel mooie producten, voor jong en oud. Ik ben een maandje terug namelijk zelf verrast met de 4 elementen puzzel als kado voor mijn 21e verjaardag! Uren speelplezier en tussendoor ligt hij op mijn dressoir om de kamer op te fleuren! Toppie hoor! Echt even de moeite waard om rond te kijken op Houtspel.nl
Rebekka schreef:
Heb hier de regenboog besteld. Goede levering en netjes verpakt. Ga hier voor de feestdagen zeker weer bestellen (de boerderijdieren zijn ZO leuk, en helemaal niet duur!).
Maartje schreef:
Ook ik ben fan van Houtspel! Sympathieke webshop, mooie spullen, supersnelle levering en netjes verpakt. Leuk is het blog op houtspel.blogspot.com (TIP!) waar je leest over de kabouters en ridder Peerbooms en zijn prinses, en tegelijkertijd kennismaakt met de houten spulletjes die Houtspel verkoopt.
Grimms is niet goedkoop, maar bij Houtspel wel aantrekkelijk geprijsd, zeker als je vergelijkt met andere (web) winkels. Maar je koopt wel prachtig, onverwoestbaar speelgoed waar je niet snel op uitgekeken raakt. Van de andere merken moet ik ook maar eens iets bestellen…. !

Na aanleiding van deze mooie beoordelingen kwamen er ook nog wat mooie twitter-berichten voorbij die we jullie ook niet willen onthouden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten